نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی! تعیین پاداش قهرمانی استقلال ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ مشهد، میزبان مسابقات کشوری ووشوی بزرگسالان کشور نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه!
سرخط خبرها

میثاقیان به‌دنبال رفع انسداد ۳۰‌درصدی از رگ‌های قلبی!| دردسر جدید برای شهرخودرو

  • کد خبر: ۸۷۱۱۰
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
میثاقیان به‌دنبال رفع انسداد ۳۰‌درصدی از رگ‌های قلبی!| دردسر جدید برای شهرخودرو
شهرخودرو در‌حالی به تعطیلات سه‌روزه رفته است که سرمربی این تیم قرار است ظرف امروز‌ و‌ فردا آنژیو شود.

بهنام اخوت | شهرآرانیوز؛ تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در آخرین دیدار لیگ‌برتری خود مقابل هوادار تهران در‌حالی تن به شکست ۲‌بر ۰ داد که اکبر میثاقیان، سرمربی این تیم، از روی سکو‌ها شاگردانش را هدایت می‌کرد؛ غیبتی که نه به‌واسطه اخراج در بازی قبل یا محرومیت، بلکه به‌دلیل مشکل عدم تأیید سلامت از‌سوی ایفمارک حاصل شده بود.

میثاقیان که در آستانه هفتادسالگی همچنان پُرجنب‌و‌جوش و پُر‌استرس در کنار مستطیل سبز مربیگری می‌کند، حالا گویی یکی از رگ‌های قلبش با مشکل انسداد ۳۰‌درصدی رو‌به‌رو شده است و باید برای درمان و رفع این مشکل هر‌چه‌سریع‌تر اقدام کند؛ وگرنه ایفمارک به او اجازه نشستن روی نیمکت تیم شهر مشهد را نخواهد داد.

تعطیلات سه‌روزه، انسداد ۳۰‌درصدی

۲ دیدار حساس تیم ملی فوتبال در چهارچوب مرحله نهایی مقدماتی جام‌جهانی فوتبال‌۲۰۲۲ قطر، حالا به عاملی برای تعطیلی گاه‌و‌بی‌گاه لیگ برتر بدل شده است. از‌این‌رو تیم‌ها بعد از بازی‌های هفته چهارم به تعطیلات رفته‌اند تا بعد از بازی‌های ملی دوباره کارشان را از سر بگیرند. در‌این‌بین از باشگاه شهرخودرو هم خبر می‌‎رسد که تیم با تصمیم اکبر میثاقیان به تعطیلات سه‌روزه رفته است و بازیکنان شهرستانی به شهرهایشان برگشتند و مشهدی‌ها هم نزد خانواده رفتند تا در بازگشت مجدد با قوایی تازه خود را برای دیدار هفته پنجم آماده کنند.

در‌این‌میان اکبر میثاقیان نیز فرصتی پیدا می‌کند تا برای آنژیوی قلب و به‌دست‌آوردن کامل سلامتی‌اش اقدام کند. بعد از آن خواهد بود که به احتمال قریب‌به‌یقین ایفمارک تأییدیه سلامتی او را به فدراسیون خواهد داد تا این مربی باتجربه از بازی بعد روی نیمکت عنابی‌های شهر مشهد بنشیند.

شهرخودرو به تهران می‌رود یا در مشهد می‌ماند؟

یکی از شایعات جدی که پیش از بازی هوادار و شهرخودرو در فضای مجازی مطرح بود، کوچ تیم شهرخودرو به تهران برای تمرین و فقط حضور در روز مسابقه برای بازی‌های خانگی در مشهد بود؛ شایعه‌ای که بدجور هواداران فوتبال‌دوست خراسانی را ناراحت کرده بود.

شهرخودرویی‌ها مدعی‌اند اگر این اتفاق بیفتد، یک اردوی چند‌روزه در تهران خواهد بود، اردویی که قرار است در ایام تعطیلات پیش از بازی‌های ملی انجام شود. البته بر کسی پوشیده نیست با اختلافاتی که میان باشگاه شهرخودرو و هیئت فوتبال خراسان‌رضوی وجود دارد، شاید بهتر باشد بین این دو، دست‌کم برای چند‌صباحی دوری و دوستی باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->